środa, 3 grudnia 2014

Serca jak na dłoni

Ponieważ już zaczynają się pojawiać tu i tam (a czasem nawet wszędzie dookoła...) dekoracje związane ze Świętami Bożego Narodzenia. U nas powoli również ruszają przygotowania do udekorowania domu, choinki, czy prezentów dla najbliższych - oczywiście wszędzie gdzie się da - takie ręcznie robione :) 

Ja zawsze marzyłam (wiem, że Marysia też miewa podobne marzenia :)) żeby na mojej choince były różnie ręcznie robione ozdoby. Ale najbardziej chciałam mieć takie materiałowe serduszka. Więc skoro próbuję realizować swoje pomysły stwierdziłam, że nic prostszego jak zabrać się do pracy.

Więc oto one - trzy serduszka (z jakiegoś powodu to moja kolejna potrójna seria :)) 


Najpierw powstało pierwsze - materiał został zaczerpnięty z damskiej bluzki (dzięki Mamo!) - czyli z ulubionego przeze mnie recyklingu :) A dodatki to już inwencja w trakcie robienia :)



I jeszcze trochę zdjęć - na zdjęciu również promienie słońca, które teraz rzadko zdarzają się za oknem. 
 






 Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz