wtorek, 28 października 2014

Twórcza środa - dobry początek

Pewnego dnia na początku października odwiedziła mnie Ania i ni z tego ni z owego zapytała: "A może byśmy tak założyły razem bloga? Ty szydełkujesz, ja też szydełkuję i szyję; mogłybyśmy pokazywać to, co zrobimy." Pomyślałam: fajny pomysł, ale jak ja dam radę z trójką maluchów w domu? Ale Ania przekonywała, że damy radę, no więc zaczęło się... Mamy nadzieję, że będzie to miejsce, w którym będzie Wam dobrze i do którego z chęcią będziecie wracali w chwilach przerwy od pracy i codziennych zajęć. Co środę będziemy Wam pokazywać nasze prace w ramach cyklu "Twórcza środa". Z czasem będziemy pojawiać się także w inne dni tygodnia:) Zapraszamy!

A teraz na dobry początek coś jesiennego, czyli rękawiczki bez palców, które niedawno zrobiłam, żeby mi ręce nie marzły jesienią...


Rękawiczki, czy mitenki, jak niektórzy z angielska mówią, powstały z włóczki, która jest mieszanką wełny merynosa i bawełny, super milutkiej w dotyku. Z miesiąc temu kupując włóczkę na czapkę dla Marcina, zobaczyła ją w sklepie internetowym i pomyślałam: wow, jakie piękne kolory, muszę wypróbować!



Kupiłam dwa motki, potem dokupiłam trzeci; miało powstać coś małego. Wzór znalazłam tutaj i poszło... I takie oto milutkie rękawiczki powstały:)









Wprawdzie po pierwszym noszeniu okazało się, że na mnie są za duże. Przypadły więc mamie, a ja mam nową rzecz na szydełku, bo ręce nie przestały mi marznąć;) A włóczka należy do najmilszych, na jakich zdarzyło mi się pracować. Marzy mi się jakiś większy projekt z niej... Tym bardziej, że występuje w prawie 30 kolorach!
A na zakończenie jeszcze taki oto milutki koszyczek jesiennych włóczek.



Marysia

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba! tylko ten opis, jak to zrobić, to jakiś skomplikowany się wydaje...Poproszę o więcej:). pozdrawiam
    Agnieszka D.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale na szczęście skomplikowany nie jest, bo składa się z samych słupków i trochę półsłupków, cały czas w kółko, z dziurą na palec;) jak będę miała chwilę, to wzór przetłumaczę i jakoś Ci przekażę, może tu gdzieś się da upchnąć:)

      Usuń