czwartek, 17 września 2015

Króliczek dla Maluszka :)

Tym razem zabrałam się za uszycie przytulanki dla mile oczekiwanego Maluszka. Kolorystyka miała być w miarę chłopięco-neutralna. Już dawno na pintereście znalazłam takiego pluszaka, który przypadł mi do gustu, tylko czekał na odpowiedni moment. A że w ostatnim czasie dorobiłam się własnego stanowiska do pracy szyciowo-robótkowej w sypialni, to aż zachęcało mnie do działania. I tak nawet nie wiem kiedy powstał on - "króliczek" - chwilowo bezimienny, ale myślę, że nadjedzie taki dzień, kiedy jednak otrzyma jakieś imię :)  

A więc oto i on :)


Do zrobienia wykorzystałam:
- resztę dresówki szarej, która została mi po "poprzedniej twórczości",
- niewielkie kawałki materiału w kratkę i jasno niebieskiego - 100% bawełny,
- fizelinę podklejaną z jednej strony,
- trochę kordonka na buzię,
- wsad poliestrowy - tak żeby użytecznie mógł zostać uprany w przyszłości.

  
Materiały bawełniane naprasowałam na fizelinę, połączyłam odpowiednio w pary i zaczęłam zszywanie - okazało się, że praca poszła niezwykle szybko, aż sama byłam zaskoczona.


Króliczek dość szybko przybierał swoje "zwierzęce" kształty i już po chwili był cały pozszywany...




Pozostało już tylko wypchanie...


 a na koniec zaszycie i dodanie buzi...




I oczekiwanie na nowego właściciela...

Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz